tisdag 15 mars 2011

I dag ringträning i valbo

Ja idag har dagen varit späckad.  Vi har nu börjat med vår stor rust på huset invändigt så hundarna är alldelens husvilla och vet inte var deras TV soffa är ,nämligen nerplockad i sektioner allt är upp och nervänt nu. Inget står på sin rätta plats det är andra dagen som målaren är här och vårat så trista tak har fått vit färg på sig och det blir så fint. På förmiddan åkte vi iväg och kollade på tapeter  vi hittade en till vardags rummet som var snygg men måste nog fråga om priset först innan man slår till. 9 rullar skulle vi ha det skulle bli nästan 4000 nej tack sa jag ganska snappt. Tillslut hittade vi en som var lite billigare men fick ändå betala 1900. så vardagsrum hall och kök så då är tapetfrågan ur vägen i alla fall. O det blir så fint ska bli så kul sedan att sätta tillbaka alla prylar ,men jag har bestämt mig allt ska inte tillbaks det hamnar på loppis.Slängde i oss en hamburgare med alla dess godsaker som hör till det är ju dåligt med sitt plattser hemma.Ut med hundarna fy vad jag tyckte det var grå kallt det  var bara -7 men det var en bitande kyla. Sedan iväg på ringträning med Sandra en av mina valpköpare och det var kul vi var väl en så där 7 stycken och vi höll på en timme men de gick ganska bra tillslut Dolly tycker ju inte om att ha någon efter sig så det här blir bra övning för henne vvet faktiskt inte varför hon var så här jollig på utställningen då det har gått så bra förut Så jag fortsätter nästa Tisdag nä nu ska jag ta och gå och lägga mig fryser så hemskt  natti natti på er alla sov så sött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar