torsdag 10 mars 2011

Arbetar mycket nu

Hade väl tänkt så mycket den här veckan som jag skulle göra, skulle ta lite socialträning i stan med Dolly och så skulle jag åka på ringträning men det vart ingenting av det , har jobbat så mycket har ingen ork när jag kommer hem,föresten det här tråkiga vädret gör ju saken inge bra heller, halt överallt så det känns jobbigt att gå på promenad med hundarna så dom har i stället fått sprungit på gården istället, det går ju inge nöd på dom det är ju jag som känner att dom bör göra något. Imorgon ska jag ringa till Brukshundsklubben få se om jag kommer med på någon lydnadsträning har mailat både till Hofors och Sandviken och dom lovade att höra av sig men jag har då inte hört ett skvatt föår väl ta och ringa någon. På söndag åker vi på utställning till Rättvik. Sandra som har kasmurens Hound dog Zebastian ska ochså ställa då så det ska bli jätteskoj. Just nu är jag livrädd för att få magsjukan den går nämligen på jobbet så det skulle va för jäkligt nu när vi har utställning, men vi får hoppas att  jag klarar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar