onsdag 6 april 2011

Sammandrag av den senaste tiden

Ja det är väl att vi fortfarande håller på med våran rust, nu ska vi inhandla lite pärlspont och sätta upp bröstpanel tapetseringen är klar taket är målat vitt,Murstocken är målat vit det blir tämligen vitt i vårt hus men det blir så ljust och fint, förut var det så mörk av denna mörka panel blir en stor förändring och det känns så bra. Man behöver lite nytt ikring sig i vardagen allt blir så mycket roligare, den här rusten har jag väntat på länge det har ju varit alltid så mycket att göra ute finns väl kvar att göra där en men nu kände jag faktiskt att det var ett måste att komma igång inne. För någon vecka sedan var jag in till stan och träffade Andy och Siv Andy är ju från min första kull roligt att träffas jag hade Dolly med mig så dom fick busa med varann ,det funkade jätte-bra så jag hoppas verkligen att det blir flera gånger. Han borde visas för han är så vacker, få se om jag kan övertala henne att ställa ut honom.Idag ringde dom från brukshundsklubben,Jippi jag hade kommit med med Dolly  på lydnadskursen det ska bli jätte-skoj. jag har ju utställning i Avesta i helgen men tänker inte fara då Dolly är i höglöp så det får vara det är ju ändå bara en inofficiell.blir flera gånger föresten har hon åkt på öroninflamation igen skitrökigt andra gången på kort tid men,troligtvis så var det väl inte bra sedan förra gången trots att jag var på återbesök till vet det såg bra ut då men det kom tillbaks lik sjutton. nä nu är klockan snart tolv så kanske bäst att gå och sova. natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar