torsdag 14 april 2011

En fin dag

Ja så har då våren kommit och man känner nåt särskilt i luften ,fåglarna kvittrar redan när man kommer ut på morgonen och vi har ju ochså våra tranor som ochså ger sig till känna ...ja bara älskar våren det är det bästa av allt men som sagt det är mycket man vill göra , hade väl tänkt eller jag har väl börjat sätta lite blommfrön ska så sallad vilken da som helst. och så rusten som vi ochså håller på med. Vi var ju bjudna till Norge  till Else en av mina valpköpare men tyvärr så blev det inget eftersom tikarna löpte och det blev alldelens för krångligt att ta Ice med sig men , vi får hoppas att erbjudandet kommer tillbaks. Två av mina valpköpare ringde idag en från första kullen och en från den sista blir så glad när dom hör av sig och man hör att allt går bra, så förmodligen kommer vi att ses i sommar mycket kul bestämde ochså att vi skulle träffas på utställningen i nu är jag för trött kommer inte i håg vad stället heter men i morgon gör jag nog det.  Ja nu har jag sovit och kommer ihåg att det heter Östebybruk  så var det med den saken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar