tisdag 1 februari 2011

I dag en tidig morgon promenad

ja hade faktiskt ställt klockan på sju i morse tänkte väl att jag ska nog inte sova bort hela dagen.Åt lite frukost och gav mig iväg inriktning mot skogen, och man njuter faktiskt när det är tyst omkring en . Men i dag kändes det som att våren är på gång det gick bra att gå i skoterspåren och vi gick nog över en mil, Hundarna gillade ochså den tidiga rundan, för dom sover sött. En sak som jag ska ta reda på är att får dom verkligen slänga kadaver efter djur i skogen nu var det visserligen ingen fara för mina hundar, förstod att det var något eftersom alla stod och nosade på nåt, så det var bara och pulsa sig fram.Men får det ligga kvar där så blir det väl inte så trevligt i vår, ska faktiskt ringa jordbruksverket och fråga i alla fall, det hjälper väl inte mig och mina hundar men kan va bra och veta i fall man ser någon.  En trevlig morgon blir nog samma runda i morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar