söndag 30 januari 2011

I dag en slödag

Känner mig inte på topp idag .Kass i magen  men barnbarnen har magsjuka så jag kanske har fått något därifrån ,tror ochså jag börjar känna av allergin kommer alltid jan feb så har slut på tabletterna så får ringa och fixa nya jag mår faktiskt bra  om jag börjar äta dem i tid, Har i alla fall tränat  med hundarna lite och några kontakt övningar och lite fot vi avslutade  med lek. Gräsligt halt här inge roligt att gå promenader så nu hoppas jag faktiskt att det blir milt och det är nog slut med att åka spark eftersom  dom har varit och sandat ganska rejält så det är nog bara till att glömma. Och då kan snön för min del försvinna för gott.

Om man jämmför hunden och människan så är vi ganska olika hur ofta ser man hunden iriterad arg ledsen? ALDRIG.Den är alltid glad  ( givitvis hundar som har det bra)Vi däremot vi kan visa de mest konstiga sidor,Jag själv är inte sån jag är av naturen alltid glad  jag tar ofta dagen som den kommer och tar allt med en nypa salt, Vi har den här tiden nu här på jorden varför ska vi vara griniga och avundsjuka på varann och inte kunna visa en annan människa och kunna dela hennes glädje och bli glad för hennes skull ,Tänk när man hör någon säga något snällt och man känner att det här menade hon verkligen  det ska jag säga att det värmer gott i hjärtat        KRAM på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar